Київщина стала сьомим регіоном-учасником всеукраїнського проекту Марини Порошенко із розвитку інклюзивної освіти

Марина Порошенко та Олександр Горган під час підписання меморандуму про співпрацю

14 вересня перша леді України Марина Порошенко та голова Київської обласної державної адміністрації Олександр Горган відвідали інклюзивну Бучанську загальноосвітню школу №3. У ході візиту дружина Президента повідомила, що Київщина долучилася до Всеукраїнського проекту із впровадження та розвитку інклюзивного освітнього середовища в Україні.

Дружина Президента України, голова ради Благодійного фонду Порошенка Марина Порошенко та голова Київської облдержадміністрації Олександр Горган підписали Меморандум про співпрацю між Київською обласною державною адміністрацією та Благодійним фондом Порошенка.

За словами пані Порошенко, «сьогодні на Київщині працює 200 інклюзивних шкіл, у яких навчається 618 учнів з особливими освітніми потребами. Проте інклюзивною освітою охоплені лише 4% «особливих» дітей області, тому є над чим працювати».

У свою чергу очільник Київської області Олександр Горган наголосив на важливості такої ініціативи, особливо для нього як батька трьох дітей. «Для мене особисто підписання цього Меморандуму – це нагода допомогти кожній дитині, це нагода прийти на допомогу батькам, щоб не були залишені зі своїми проблемами», – підкреслив голова облдержадміністрації.

«Ті системні рішення, які ми запропонували як свій внесок у розвиток системи інклюзивної освіти, найближчим часом будуть проанонсовані і я переконаний, Київщина закладе абсолютно новий стандарт підходу до вирішення проблеми роботи з дітьми, що мають особливі потреби», – зазначив Олександр Горган.

Також голова Київської облдержадміністрації підкреслив, що «в наступному році в кожній опорній школі, яка визначена системою реформи освіти, буде створено окремий інклюзивно-ресурсний центр».

Київська область стала сьомим регіоном-учасником проекту «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації». Наразі він реалізується у Запорізькій, Дніпропетровській, Житомирській, Чернігівській, Хмельницькій та Харківській областях.

Відвідуючи Бучанську школу, в якій навчається 17 дітей з особливими освітніми потребами, дружина глави держави та очільник Київщини поспілкувалися з учнями й освітянами, а також ознайомилися з умовами архітектурної доступності закладу. Зокрема, школа має пандуси, ліфт, оснащену для людей з інвалідністю санітарно-гігієнічну кімнату та корекційно-розвивальний блок.

За словами директора школи Любові Морозенко, до кінця 2017 року на базі навчального закладу буде створено Центр корекційно-розвиткової роботи для дітей з особливими освітніми потребами та міський інклюзивно-ресурсний центр.

Оскільки головне завдання проекту – запровадити інклюзивне освітнє середовище в усіх українських школах, Благодійний Фонд Порошенка працює над  покращенням умов навчання, щоб кожна дитина з особливими освітніми потребами мала доступ до якісної і доступної освіти. Із цією метою було розроблено дизайн-проект сучасної медіатеки та ресурсної кімнати, які включені до переліку рекомендацій з реконструкції опорних шкіл. Вони дають можливість «особливим» учням набувати повсякденних навичок та отримувати корекційно-розвивальні послуги.

Відповідні проекти Марина Порошенко передала Олександру Горгану та підкреслила, що на сьогодні в рамках проекту вже створено 70 медіатек – бібліотек нового зразка – та відкрито першу Ресурсну кімнату на Дніпропетровищні. «Важливо, щоб у найближчому майбутньому такі приміщення з’явилися й на Київщині», – підкреслила дружина Президента.

Прес-служба КОДА

Інклюзивне навчання (англ. inclusive education) — навчання учнів або студентів із особливими потребами, вводячи їх до загального освітнього середовища за місцем їхнього проживання.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Залишити відповідь

Ви повинні увійти для комментування.