Найбільший міський перевізник відмовився від роботи на чотирьох маршрутах

.

26 грудня в ході чергового засідання виконкому Переяслав-Хмельницької міської ради (Київська область)  Наталія Устич, начальник управління економіки міськради, розповіла про виконання міської програми розвитку пасажирського транспорту на 2016-2017 роки. Зазначила, що зараз у Переяславі є вісім автобусних маршрутів, що сполучають сім мікрорайонів. Середня відстань до найближчих автозупинок відповідає діючим нормативам: у районах багатоповерхівок – 400-600, у районах приватної забудови – 600-800 метрів.

Однією з важливих проблем цієї галузі є відсутність комерційного інтересу приватних перевізників на деяких маршрутах з низьким рівнем пасажиропотоку. Саме тому, хоч і оголошувалися неодноразово конкурси, було дуже складно знайти перевізника на маршрут №5 (автостанція – ТТС – школа №4). Лише з 1 листопада на цей маршрут вдалося залучити “Переяслав Люкс Авто”, і зараз автобус тут курсує сім днів на тиждень.

А от “Авто Пас Лайн”, який впродовж багатьох років був основним перевізником у місті, не так давно відмовився від роботи на чотирьох маршрутах. Керівники компанії пояснили, що змушені зробити це через зростання вартості газу, паливо-мастильних та інших матеріалів і невідповідністю витратам діючих тарифів на перевезення. Угоду з компанією було розірвано, а на маршрути призначено тимчасового перевізника.

– Результати перевірок роботи пасажирського транспорту показали, – наголосила, – що багато пасажирів вимагають, щоб на маршрутах у години “пік” працювали автобуси більшої місткості. Також раніше виникла було проблема з підвезенням дітей до п’ятої школи. Перевізник Марценюк відмовся надавати таку послугу, але рішенням виконкому цю послугу було закріплено як основну для роботи на цьому маршруті.

Серед інших недоліків назвала недостатню кількість автозупинок, заїзних кишень для пасажирського транспорту. Щоправда, не так давно вже було виготовлено 10 автозупинок. І Олександр Бут, начальник міського ВУКГ, сказав, що вже найближчим часом його підприємство розпочне їх встановлення на території міста.

В ході обговорення Тарас Костін зазначив, що немало переяславців у зверненнях до міської ради нарікають і на застарілі автобуси на міських маршрутах, і на випадки зриву рейсів до мікрорайону Борисівка тощо. Відкритим поки що залишається і питання встановлення автозупинки в районі автостанції. У зв’язку з цим член виконкому Мирослава Шкребтієнко запропонувала розробити схему курсування транспорту в цьому районі, у якій передбачити і розміщення зупинки, оскільки перевізники до метро “Харківська” у Києві навряд чи звільнять міську автозупинку, яку вже давно займають на вул. Б. Хмельницького.

Учасники засідання звертали увагу ще й на такі проблеми, як відсутність у деяких місцях належних дорожніх знаків, графіків руху автобусів тощо. Словом, завдань у цій галузі ще не мало.

Більше про проблеми пасажирського транспорту у місті, зокрема, чи може влада контролювати вартість перевезень у таксі тощо — в наступних публікаціях “ВП”.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Залишити відповідь

Ви повинні увійти для комментування.